Opći uvjeti poslovanja

1. UVJETI POSLOVANJA

Opći uvjeti poslovanja vrijede za internet trgovinu www.ideoshop.hr i sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osebnih podataka (ZVOP-1) i Zakonom o elektronskim komunikacijama (ZEKom-1).

Internet trgovinom www.ideoshop.hr (u daljnjem tekstu i “internet trgovina”) upravlja tvrtka PC7 d.o.o., Linhartova cesta 2A, 1234 Mengeš, matični broj: 1898035000, porezni broj: SI 95347275 (u daljnjem tekstu i prodavatelj ili Ideoshop.hr).

Opći uvjeti poslovanja određuju način poslovanja Ideoshop.hr internet trgovine, prava i obveze korisnika i internet trgovine te reguliraju poslovni odnos između Ideoshop.hr i kupca. Ideoshop.hr je objavio uvjete poslovanja na web stranici www.ideoshop.hr.

Kupac je vezan općim uvjetima važećim u trenutku kupnje (podnošenja online narudžbe). Prilikom narudžbe korisnik je posebno upozoren na Opće uvjete poslovanja te narudžbom potvrđuje upoznatost s istima. Korištenjem web stranice ideoshop.hr izražavate suglasnost s navedenim uvjetima. Ukoliko se ne slažete s uvjetima, molimo vas da ne koristite internet trgovinu ideoshop.hr. Sadržaj su svi podaci, informacije, materijali i ostali sadržaji objavljeni na web stranicama i internetskoj trgovini ideoshop.hr, što također uključuje tekstove, slike, fotografije, glazbu, video sadržaje, softver, audio sadržaje, grafiku, robne marke i usluge i dr. .

Tvrtka PC7 d.o.o. zadržava pravo izmjene uvjeta poslovanja na web stranici www.ideoshop.si u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave. Sve promjene su obvezujuće za kupce, stoga preporučamo da redovito pregledavate Uvjete.

2. VRSTE KORISNIKA

Jednokratnom registracijom u internet trgovinu ideoshop.hr putem e-maila posjetitelj postaje gost ideoshop.si, a potvrđenom registracijom u internet trgovinu ideoshop.hr postaje član. Gost i član (u daljnjem tekstu i korisnik) stječu pravo kupnje u Ideoshop.hr internet trgovini.

Posjetitelj se može registrirati kao član ideoshop.hr online i putem mobilne aplikacije.

Prilikom registracije u internetsku trgovinu kao član ideoshop.hr, posjetitelj dobiva korisničko ime, koje je isto kao njegova e-mail adresa, i lozinku. Korisničko ime i lozinka člana ideoshop.hr nedvosmisleno su određeni i povezani s unesenim podacima.

Registracija je moguća i tijekom procesa kupnje.

Ukoliko korisnik želi promijeniti svoju e-mail adresu u bilo koje vrijeme kasnije, mora poslati zahtjev na [email protected]. Promjena e-mail adrese izvršit će se isti ili najkasnije sljedeći radni dan, o čemu će korisnik biti obaviješten putem e-maila.

3. DOSTUPNOST INFORMACIJA

Ideoshop.hr se obvezuje, kupcu dati sljedeće podatke i prije nego što se on obveže ugovorom ili ponudom:

1.
a) identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj),
b) kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju,
c) bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje),
d) dostupnost artikala (svaki artikal ili usluga ponuđena na web stranici treba biti dostupna u razumnom roku, u slučaju nedostupnosti ćemo vas obavijestiti),
e) uvjete isporuke artikala ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno navedene te mora biti jasno prikazano jesu li u njih već uključeni porezi i troškovi prijevoza,
g) način plaćanja i dostave,
h) valjanost ponude,
i) rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja; osim toga, također o tome košta li i koliko kupca vraća artikl,
j) objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.

4.   PONUDA ARTIKLA

Zbog prirode online poslovanja ponuda ideoshop.si ažurira se i mijenja često i brzo. Međutim, ponekad zbog velike potražnje može doći do pogreške i artikala nema na skladištu, u kojem slučaju ćemo vas obavijestiti i vratiti vam novac ako ste platili unaprijed.

TEKSTOVI UZ ARTIKLE

Tekstovi uz artikle su informativnog karaktera i dostavlja ih proizvođač. Za detaljnije opise i informacije možete nas kontaktirati ili direktno kontaktirati proizvođača proizvoda.

5.   POSTUPAK KUPOVINE

Kupac odabire vrstu i količinu proizvoda te ga dodaje u košaricu. Prije narudžbe pregleda svoju košaricu, gdje može izvršiti eventualne ispravke i potvrditi narudžbu. Slijedi obrazac u koji kupac upisuje sve potrebne podatke za dostavu i plaćanje narudžbe. Nakon potvrde kupnje promjene više nisu moguće. Nakon obavljene kupnje, korisniku se putem e-maila šalje obavijest o obavljenoj kupnji. Ukoliko je korisnik odabrao plaćanje putem računa, račun se automatski šalje na njegovu e-mail adresu. Kada su naručeni proizvodi otpremljeni, kupac na svoju e-mail adresu dobiva obavijest da je njegova narudžba poslana.
Ideoshop.hr naručene proizvode šalje putem ugovornog partnera (GLS).

Opis tehničkih sredstava za otkrivanje i ispravljanje grešaka

Prije nego što kupac preda narudžbu, otvara mu se pregled narudžbe na temelju kojeg može provjeriti podatke koje je ispunio za potrebe predaje narudžbe. U slučaju pogrešnog unosa, kupac može ispraviti pogrešku odabirom + (dodavanje količine) i – (oduzimanje količine) ili klikom na gumb Izbaci iz košarice (simbol kante za smeće na lijevoj strani odabranog proizvoda).

Ukoliko kupac ne želi predati narudžbu, može zatvoriti stranicu i time prekinuti predaju i potvrdu narudžbe.

Proces naplate nije dovršen na ovoj istoj stranici. Kupac ima mogućnost provjeriti sve podatke u košarici i nastaviti proces narudžbe na sljedećoj stranici.

Kupac ima mogućnost ispraviti krivo unesene podatke prije završetka kupnje. To čini klikom na linkove koji se nalaze na gornjoj stranici (košarica, informacije, dostava i plaćanje).

Kupac je također obaviješten o svojoj narudžbi u potvrdnom e-mailu.

Ako unatoč provjeri naručite pogrešan proizvod, možete nam poslati poruku sa željenom promjenom na e-mail adresu [email protected] i mi ćemo promijeniti vašu narudžbu.

6.   NARUDŽBA

Kupoprodajni ugovor između ideoshop.hr i kupca sklopljen je u internet trgovini ideoshop.hr u trenutku kada ideoshop.hr kupcu pošalje prvi e-mail o statusu njegove narudžbe. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ideoshop.hr tako i za kupca. Kupcem se smatra osoba s podacima navedenim prilikom narudžbe. Podatke o kupcima nije moguće naknadno mijenjati.

Kupoprodajni ugovor (prva elektronička poruka o statusu narudžbe) u elektroničkom je obliku pohranjen na poslužitelju ideoshop.hr.

7.   NAČINI PLAĆANJA

Ideoshop.hr omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • plaćanje kreditnim karticama
  • plačilo pouzećem
  • PayPal plaćanje

8.   IZDAJA RAČUNA

Ideoshop.hr isporučuje kupcu račun prilikom isporuke naručenih artikala. Cijena i svi troškovi vezani uz kupnju navedeni su na računu.

Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti točnost podataka. Naknadno izrečene primjedbe na ispravnost izdanih računa ne uzimamo u obzir.

9.   CIJENE

Cijene artikala izražene su u eurima (€). Ideoshop.hr zadržava pravo dnevnih promjena cijena, osim ako nije drugačije navedeno (primjerice akcije i posebni popusti). Cijene vrijede od trenutka kada ih kupac potvrdi prilikom narudžbe u internet trgovini ideoshop.si i vrijede do dana objave novog cjenika. Cijene su podložne promjenama bez prethodne najave.

U slučaju promjene cijene artikla tijekom obrade narudžbe, ideoshop.hr će kupcu omogućiti odustajanje od kupnje ili će ponuditi rješenje koje će omogućiti obostrano zadovoljstvo.

Internet trgovina www.ideoshop.hr povremeno objavljuje promotivne kodove koji donose određene popuste:
•    Popusti se mogu izraziti kao postoci, fiksni iznosi, kao što su besplatni artikli ili besplatna dostava.
•    Popusti vrijede samo ako se promotivni kod koristi ispravno, te na način objavljen na našim stranicama.
•    Popusti se ne zbrajaju jer su uvijek vezani samo za jednu narudžbu.

10.   PLATNE I KREDITNE KARTICE

U slučaju plaćanja platnim ili kreditnim karticama vrijede sljedeći uvjeti:

  • platitelj (podaci na korisničkom računu) mora biti ista osoba ili organizacija kao i vlasnik platne ili kreditne kartice,
  • nakon potvrde primitka narudžbe nije moguće mijenjati sadržaj narudžbe odn od konačnog iznosa narudžbe, osim u iznimnim slučajevima uz suglasnost ideoshop.hr.

11. KOD ZA POPUST

Kod za popust donosi razne pogodnosti pri kupnji putem internet trgovine Ideoshop.si i vremenski je ograničen. Aktivni kod za popust možete pronaći na naslovnoj stranici oglasne poruke, na stranici pojedinog odjela, putem našeg promotivnog e-maila ili drugdje u medijima.

Korištenje koda za popust:

  • Odaberite artikle koje želite kupiti i dodajte ih u svoju košaricu. Vrijednost vaše narudžbe mora biti veća od vrijednosti koda za popust. Kada završite s dodavanjem artikala u košaricu, nastavite klikom na gumb Blagajna. Odaberite način dostave, odredite adresu dostave i odaberite način plaćanja.
  • U istom koraku unesite kod za popust u polje Kod za popust i potvrdite unos klikom na gumb Potvrdi.
  • Za kupnju jednog artikla moguće je primijeniti samo jedan kod za popust.
  • Kada unesete kodove za popust, vrijednost kodova za popust automatski se oduzima od cijene vaše narudžbe u zadnjem koraku – Sažetak narudžbi, ostavljajući iznos koji još treba podmiriti.
  • Kod za popust je jednokratni kod, što znači da ga možete iskoristiti samo jednom.

12. PRAVILA NAGRADNIH IGARA

OPĆE ODREDBE

Priređivač nagradne igre je tvrtka PC7 d.o.o., Linhartova cesta 2A, 1234 Mengeš (u daljnjem tekstu „Priređivač“). Sudionik nagradne igre je fizička osoba koja sudjeluje u objavljenim nagradnim akcijama (u daljnjem tekstu „sudionik“).

Pravo i pravila sudjelovanja u nagradnoj igri

Sudionici nagradne igre mogu biti fizičke osobe državljani Republike Hrvatske. Jedan sudionik može sudjelovati u nagradnoj igri samo jednom. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe zaposlene kod priređivača nagradne igre i osobe zaposlene u drugim pravnim osobama povezanim s provedbom ove nagradne igre. Pravne osobe ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe koje ne prihvaćaju pravila nagradne igre. Smatra se da je sudionik prihvatio pravila nagradne igre sudjelovanjem u objavljenoj nagradnoj igri. Ukoliko je dobitnik nagrade maloljetna osoba, roditelj ili skrbnik mora potpisati izjavu kojom pristaje na preuzimanje nagrade. Za sudjelovanje u nagradnoj igri nije nužna kupnja usluga ili proizvoda priređivača nagradne igre.

U slučaju da se nagradna igra odvija putem online društvene mreže Facebook, sve osobe koje su povezane s pojedinačnim Profilom na kojem se odvija nagradna igra u okviru online društvene mreže Facebook, odnosno sve osobe koje su kliknule na gumb na ovog Profila, može sudjelovati u nagradnoj igri Sviđa mi se” ili “Sviđa mi se”, osim ako tekstom objavljene nagradne igre nije drugačije određeno.

Izvlačenje i podjela nagrada

• Po završetku nagradne igre, među sudionicima koji zadovolje tražene uvjete za sudjelovanje, bit će dodijeljena nagrada na temelju slučajnog odabira računala ili provizije organizatora. Po želji priređivač može biti prisutan.
• Nagrada je definirana u natječaju. Nagrada se ne može zamijeniti za bilo koju drugu nagradu ili za gotovinu.
• Dobitnik će o nagradi biti obaviješten e-mailom, te će je preuzeti od organizatora. Dobitnik je dužan u roku od tri (3) dana pisanim putem potvrditi preuzimanje nagrade te dostaviti podatke potrebne za preuzimanje nagrade (ime, prezime, adresa, porezni broj i broj telefona) na adresu [email protected]. Ukoliko se dobitnik ne javi u roku od tri (3) dana, nagrada ide drugom dobitniku.
• Ukoliko organizator nagradne igre u roku od tri (3) radna dana od trenutka kada dobitnik pošalje obavijest da je izvučen, iz bilo kojeg razloga (npr.: dobitnik izjavi da ne želi preuzeti nagradu, adresu ili e-mail adresa je nepotpuna ili netočna i sl.) ne primi sve potrebne podatke i izjavu da želi preuzeti nagradu, smatra se da dobitnik ne želi preuzeti nagradu te se priređivač oslobađa svih obveza u odnosu na dobitnika ove nagradne igre te stječe pravo raspolaganja nagradom u bilo koju drugu svrhu.
• Sudjelovanje u nagradnoj igri može odustati od sudjelovanja u nagradnoj igri za vrijeme trajanja nagradne igre, čime će se njegovi osobni podaci izbrisati iz baze osobnih podataka. Za otkazivanje sudjelovanja u nagradnoj igri potrebno je podnijeti zahtjev na e-mail adresu [email protected]
• Priređivač zadržava pravo izmjene pravila ako to zahtijevaju razlozi tehničke ili komercijalne prirode ili razlozi na strani javnosti. Organizator će o svim promjenama i novostima nagradne igre obavijestiti sudionike objavama na web stranici www.ideoshop.hr.

13. POSTUPAK OBAVIJESTI O KUPNJI

  1. Ideoshop.hr narudžba

Nakon predaje narudžbe, kupac dobiva obavijest putem e-maila. Članovi Ideoshop.hr uvijek imaju pristup informacijama o statusu i sadržaju narudžbe na web stranici Ideoshop.hr. Ideoshop.hr pregledava narudžbu, provjerava raspoloživost naručenih artikala te narudžbu potvrđuje ili odbija s razlogom. Ideoshop.hr može nazvati kupca na njegov kontakt telefon radi provjere podataka ili radi provjere točnosti dostave. Prilikom isporuke artikala koje Ideoshop.hr nema na zalihi u vlastitom skladištu, Ideoshop.hr isključivo je vezan na isporuku od strane svog dobavljača i na vrijeme u kojem ovaj dobavljač može isporučiti artikl Ideoshop.hr. Putem e-maila Ideoshop.hr obavještava kupca o ažurnim informacijama vezanim uz dostavu artikala. Ideoshop.hr ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu nastalu zbog dužih rokova isporuke ili neisporuke artikala koje Ideoshop.si nema na zalihama u vlastitom skladištu.

  1. Narudžba je poslana/narudžba je spremna za preuzimanje

Ideoshop.hr u dogovorenom roku priprema artikal, šalje ga i o tome obavještava kupca e-mailom. Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu, o tome mora obavijestiti prodavatelja putem e-pošte.

Proces kupnje za pravne osobe potpuno je isti kao i za fizičke osobe.

14. POVRAT ROBE / ODUSTAJANJE OD UGOVORA

Potrošač (navedeno se odnosi isključivo na fizičke osobe koje stječu artikl u svrhe izvan svoje djelatnosti), sukladno odredbama čl.43. Zakona o zaštiti potrošača (ZvPot) ima pravo u roku od 14 dana od primitka artikla obavijestiti prodavatelja (e-mail: [email protected]) da odustaje od narudžbe/ugovora, bez navođenja razloga za svoje odluka. Rok se počinje računati jedan dan od datuma preuzimanja artikala.

Obrazac za povlačenje dostupan je ovdje —> POVLAČENJE UGOVORA

Odustanak od narudžbe/ugovora potrebno je poslati na e-mail adresu [email protected] ili pisanim putem na adresu PC7 d.o.o., Linhartova cesta 2A, 1234 Mengeš

Robu je potrebno vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 30 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora (kupnje). Jedini trošak koji kupac tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe (koji se u slučaju dostave naplaćuje prema cjeniku dostavne službe i ovisi o tome radi li se o pošiljci /paket/teret)

Potrošač je dužan vratiti artikl prodavatelju neoštećen i u istoj količini, osim ako je artikal uništen, oštećen, izgubljen ili mu se količina smanjila bez krivnje potrošača. Potrošač ne smije nesmetano koristiti artikle do odustajanja od ugovora. Kupac može pregledati i testirati artikle u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.

Potrošač nema pravo odustati od ugovora za ugovore čiji je predmet artikal koji je proizveden prema preciznim uputama potrošača, koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, koji zbog svoje prirode nije prikladan za povrat , koji je kvarljiv ili kojem je već istekao rok trajanja najbolje prije.

Povrat izvršenih uplata izvršit će se u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Kako bi se osigurala sigurnost, točnost i pravovremenost povrata, kao i evidencija uplata, povrat uplate kupcu se vrši isključivo virmanom na njegov transakcijski račun. Povrat uplate u gotovini nije moguć!

U slučaju odustajanja od ugovora kod kojeg je iskorišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na TRR korisnika vraća se samo uplaćeni iznos. Prilikom odustajanja od ugovora, poklon bon se smatra sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos se vraća na TRR korisnika.

U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni sukladno ZVPot-u, potrošaču možemo ponuditi kupnju artikla uz odgovarajuću naknadu koja se utvrđuje zapisnikom po povratu. Kupnja snižene vrijednosti uzima se u obzir nakon potvrde kupca putem e-maila. Potrošač ostvaruje korist od gore navedene naknade za otkup samo kada naruči drugi artikl iste ili veće vrijednosti.

15. STVARNA GREŠKA

Potrošač može ostvariti svoja prava u odnosu na stvarni nedostatak robe koji se pojavi u roku od dvije godine od primitka robe, ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Kupac je dužan u obavijesti o nedostatku točno opisati nedostatak i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl.

Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka dvije godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke.

Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o pogrešci ima pravo zahtijevati od prodavatelja da:

  • otkloniti nedostatak na robi ili vratiti dio plaćenog iznosa razmjerno nedostatku ili
  • zamjenjuje neispravnu robu novom besprijekornom ili
  • vraća uplaćeni iznos.

KADA JE TO STVARNA POGREŠKA?

  • kada predmet nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet
  • kada predmet nema svojstva potrebna za određenu uporabu za koju ga kupac kupuje, a koja je bila poznata ili je morala biti poznata prodavatelju
  • kada predmet nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno ugovorene ili propisane
  • ako je prodavatelj isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.

Pogodnost artikla provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, a ujedno i izjavama proizvođača ili oznakama na samom artiklu.

PROVEDBA STRVARNE GREŠKE

Kupac nas je dužan obavijestiti o stvarnom nedostatku, uz točan opis istog, u zakonskom roku te nam ujedno omogućiti pregled artikla. Kupac nas obavještava o pogrešci na našu e-mail adresu [email protected] ili pisanim putem na adresu tvrtke (PC7 d.o.o., Sp. Brezovo 20, 1294 VIšnja Gora)

Pravo na isticanje materijalnog nedostatka na artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Pravo na povrat kupoprodajne cijene u slučaju jamstvenih zahtjeva i materijalnih nedostataka pobliže je uređeno odredbama zakona o zaštiti potrošača (neslužbeni sažeti tekst).

16. DOSTAVA

U cijenu nisu uključeni eventualni troškovi dostave. Troškove dostave možete vidjeti u web trgovini gdje imate mogućnost odabira dostave. Tvrtka nudi dva načina dostave: standardnu ​​i ekspresnu. Ključna razlika između ova dva načina dostave je u tome što se narudžbe s ekspresnom dostavom prioritetno obrađuju i pakiraju. Prije odabira načina dostave provjerite cijenu naznačenu uz svaki odabir. Na kraju narudžbe vidjet ćete pregled cijene koja je podijeljena na trošak nabave, trošak dostave i ukupni trošak.

Naručeni proizvodi bit će dostavljeni na adresu koju ste naveli kao adresu za dostavu.

Očekivani datum isporuke kupcu je dostupan prilikom narudžbe. Tvrtka zadržava pravo produljenja roka isporuke u slučaju povećane potražnje ili kašnjenja dostavne službe. GLS radni dani se uzimaju u obzir za rok isporuke. Isporuke se uglavnom vrše u jutarnjim satima. U slučaju da ne možete preuzeti pošiljku u trenutku dostave, dostavna služba nastoji s kupcem uskladiti način i mjesto dostave.

Ukoliko dostavljač ne uspije kontaktirati kupca, pokušaj dostave će se ponoviti sljedeći radni dan, a u slučaju drugog neuspjeha, paket proizvoda će biti vraćen pošiljatelju.

Za neuspješno isporučene pre-paid narudžbe, kupoprodajna cijena će biti vraćena automatski u roku od 8 (osam) radnih dana nakon što skladište evidentira povrat paketa ili kada Društvo utvrdi da paket nije uspješno isporučen.

17. PRIVREMENA OBUSTAVA USLUGA

Ideoshop.hr može privremeno obustaviti ili odstupa od uobičajenog servisnog rasporeda. Ideoshop.hr je dužan obavijestiti kupca koji je izvršio narudžbu odn mora objaviti obavijest na naslovnoj stranici www.ideoshop.hr.

U tim slučajevima kupac ne može tražiti odštetu.

18. SIGURNOST

Ideoshop.hr koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe Ideoshop.hr koristi 128-bitni SSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije.

19. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Ideoshop.hr se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1). Ideoshop.hr će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije. Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima neće dati neovlaštenim osobama.

Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, i to na način da osigura odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.
Ideoshop.hr koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja. Ideoshop.hr u te svrhe koristi SSL certifikat.

Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima neće dati neovlaštenim osobama.

Ideoshop.hr čuva osobne podatke gostiju samo za vrijeme do ispunjenja narudžbe: ime i prezime gostiju Ideoshop.si, e-mail adresu, kontakt telefon, primarnu adresu i adrese za dostavu, državu prebivališta, vrijeme i datum registracije i arhive komunikacije s Ideoshop.hr. Nakon izvršenja narudžbe pohranjuju se samo podaci koji se odnose na pojedinačnu narudžbu, a kojima se može pristupiti samo znajući broj računa i broj narudžbe.

Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, i to na način da osigurava sigurnost svoje e-mail adrese, korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.

20. KOMUNIKACIJA

Ideoshop.hr će kontaktirati korisnika putem sredstava daljinske komunikacije samo ako se korisnik tome izričito ne protivi, a sukladno odredbama ZEKom-1.

Oglasna e-pošta od Ideoshop.si sadržavat će sljedeće komponente:

  • bit će jasno i nedvosmisleno označeni kao reklamne poruke,
  • pošiljatelj Ideoshop.hr bit će jasno vidljiv,
  • razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također, bit će jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima,
  • bit će jasno predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka,
  • Ideoshop.hr će izričito poštovati želju korisnika da ne prima reklamne poruke.
  • Oglasne poruke Ideoshop.hr bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.

21. OCJENE, MIŠLJENJA I PREPORUKE

Mišljenja, ocjene i preporuke kupaca dio su funkcionalnosti internetske trgovine i namijenjene su zajednici svih korisnika.

Ideoshop.hr omogućuje bilo kojem korisniku internetske trgovine da napiše mišljenje, a Ideoshop.hr ih pregledava prije konačne objave. Ideoshop.hr neće objavljivati ​​mišljenja ili priloge koji su na bilo koji način uvredljivi, neprimjereni ili koji, prema mišljenju Ideoshop.hr, ne donose dobrobit drugim korisnicima i posjetiteljima.

Slanjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima korištenja mišljenja ili komentara te Ideoshop.hr dopušta objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Ideoshop.hr ima pravo koristiti sadržaj mišljenja ili komentara neograničeno vrijeme i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Ideoshop.hr, uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Ujedno, autor mišljenja izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja i komentare, te da ta prava neisključivo i na neodređeno vrijeme prenosi na Ideoshop.hr.

22. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

Ideoshop.hr čini sve kako bi podaci objavljeni na njegovim stranicama bili ažurni i točni. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da Ideoshop.hr ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju Ideoshop.hr će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu odustanak od ugovora ili zamjenu naručenog artikla.

Ideoshop.hr ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje su napisali posjetitelji. Ideoshop.hr pregledava mišljenja prije objave i odbija ona koja sadrže očite neistine, neprimjerena su, obmanjujuća ili uvredljiva. Ideoshop.hr nije odgovoran za informacije u recenzijama i ograničava se od bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija navedenih u recenzijama.

Ideoshop.hr ima mogućnost odustati od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (čl. 46. OZ). Očitom pogreškom smatra se pogreška u bitnim svojstvima artikla te sve pogreške koje se prema običajima poslovanja ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima, a koje Ideoshop.si ne bi potvrdio ili zaključio ugovor s je znao. To također uključuje očite pogreške u određivanju cijena.

23. PRIGOVORI I SPOROVI

Ideoshop.hr poštuje važeće zakone o zaštiti potrošača i ulaže sve napore kako bi ispunio svoju dužnost pružanja učinkovitog sustava rješavanja prigovora.

U slučaju problema, kupac može kontaktirati prodavatelja putem e-maila [email protected] ili na broj telefona 01 518 63 30. Reklamacije se podnose putem e-mail adrese [email protected]. Žalbeni postupak je povjerljiv.

Ideoshop.si je svjestan da je bitno obilježje potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i vremena i troškova potrebnih za rješavanje spora, što je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga Ideoshop.si čini sve da se eventualni sporovi riješe sporazumno.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno zakonskim normama PC7 d.o.o. ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji potrošač može pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

Ideoshop.hr na svojim stranicama objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SROS). Platforma je dostupna potrošačima jednim klikom ovdje.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/

Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.

24. PODACI O PODUZEĆU

Internet trgovinom www.ideoshop.si upravlja tvrtka:

PC7 d.o.o., Linhartova cesta 2A, 1234 Mengeš

ID za DDV: SI 95347275 (tvrtka je porezni obveznik)
Matični broj: 1898035000

Poslovni račun odprt pri NLB d.d.: IBAN SI56 0230 0025 4101 312 

Primarna registrirana djelatnost: 62.010 (Računalno programiranje)

Tvrtka je registrirana pri okružnom sudu u Ljubljani.
Datum upisa u sudski registar 28.01.2004

Zahvaljujemo na ukazanom povjerenju i veselimo se daljnjoj suradnji!